Belépés
ILLIK TUDNI
Vendéglátás, látogatás

A vendég akkor érzi jól magát, ha nem úgy érzi, mint otthon. Ne higygyünk a régi szólásnak! Otthon az ebéd vagy vacsora után ki kell mennünk a konyhába, el kell mosogatni, egyéb teendőink nem mindig engedik a kellemes ejtőzést, a gondtalan beszélgetést. De ha vendégségbe megyünk, vendéglátóink figyelmessége, kedvessége megkímél bennünke...
Vagyok, aki vagyok...
Én csak egy egyszerű mesemondó vagyok, aki egyedi, egy példányos mesekönyvek készítésével keresi a kenyerét. Jelentek meg több példányos mesekönyveim is, összesen kb. 150.000 példányban, de jobban szeretem a személyes kapcsolatra épülő, az alkotói folyamatban unikumként létrejövő dolgokat. Egy festményt se készít az ember ötvenezer példányban.
Most épp megint egy őrültséget c...
ablaknyitás a világra
Üdvözlöm!

El szeretném mesélni, hogyan ismertem meg azokat a termékeket, melyek megváltoztatták a mindennapjaim természetesen a jó
értelemben!

2006 februárjában egy kedves ismerősöm elhívott egy előadásra, melyről csak annyit mondott hogy milyen jó termékekről lesz
szó és hogy mennyire szükségünk van rájuk! Én csak kíváncsian vártam vajon miről is le...
Heti szennyes!
Uhh gyerekek!!

Nem volt semmi ez a hét! Megérkeztünk Bajára dél körül reggel. Aztán hogy ha már itt vagyunk, akkor igyunk egy wlcome-drinket jeligével egészen a bevezető evezésig iszogattunk. Hát, volt már kis koordinációd probléma, nagyon nem is melegedtünk bele az evezésbe. Ráadásul egy csomó mindenemet elhagytam köztük a szobakulcsot is, de szerencsére minden meglett....
Graffitik
...

"Minden döntésed egy hiba."

"Aki az életet tréfának tartja, gondoljon a poénra."

"Hogy valaki lehess, ne próbálj valakinek látszani!"

"Ne menj dolgozni!

Annyi mindent kéne csinálni."

"Bárminek ellen tudok állni, kivéve a kísértést."

"Lehet, hogy a Hold...

Z 2006-08-10
Hello Mindenkinek!

A tegnapi edzéssel kapcsolatban:
rendesen csináltam a gyakorlatokat, mint mindíg egyszercsak elkezdetem szédülni, fájt a fejem, és teljesen rosszul lettem, mintha a vérnyomásom rohangált volna. Pedig sosem volt gondom szervezettemmel, mindíg fitt és erős volt. Nincs se cukorproblémám, se semmilyen bajom. Ettem szőlőcukrot, és ittam Vitalade-t,...
Reménytelen szerelem

Mert megőrül...
2 és a 3 rész!
...2. rész

Felállítottuk, az-az állítattuk a sátrunk

Olyan 8 és fél 9 körül értünk a sziget bejáratához de már akkor is sokan álltak ott és csak 10-kor nyitotta meg a kapuit, hát mit tehettünk vártunk, várakoztunk és lassan a sor elindult és 13 körül benn is voltunk már addigra állt pár sátor én gyorsan, kinéztem magamnak egy ügyes kis fiatal párt és megkértem ők...
Ötletek
Aludj el szépen

------------------------------------ ------------------------------------ --------

A jó alvókához napközben fittnek, frissnek kell lennie, hogy tényleg elfáradjon a nap végére. Ha így is nehezen alszik el, még mindig van más választása, mint az altató. (Ugye nem akar gyógyszerfüggő lenni?) Vannak természetes szerek és módszerek, amely...
HUMOROS HIRDETÉSEK
...1. Csavargyárba menetirányítót felveszünk kiemeltfizetéssel.
2. Lófarkas kislány hasonló adottságokkal rendelkezö fiut keres! :-) /by Larus/
3. Pletykás anyósomat, földbeásható medencére cserélném!! jelszo: pletykás a vén kujon
4. 1100tagú kaktuszgyűjteményemet elcserélném két sündisznóra és egy sikálókefére
5. Rendelést és leesett tárgyakat felveszünk. Ugyanide...
A Kályha
A kályha a szoba sarkában állt. Régi dicsőségéről már csak gyengén aranyozott, kopott zöld cserepei árulkodtak. Tudta, hogy már nem sokáig van helye a sarokban. Hályogos szemeit bizonytalanul forgatta a szobában, szerette volna magával vinni otthona képeit, szerette volna, ha utoljára még mindent megnézhet, felidézheti azokat az időket, amikor még Ő volt a lakás egyik legfontosabb ...
AMIT TE ESZEL, ABBÓL TE LESZEL
A cukorbeteg és a zsíros étel

A cukorbetegek napi étrendje gyakran túlságosan sok zsírt tartalmaz - mutat rá a düsseldorfi egyetem diabéteszkutató központjának egyik munkatársa. Az ok: a cukorbetegeket a szénhidrátok kerülésére tanítják, ők pedig ezeket az ételeket a zsíros élvezetekkel váltják ki. Sok érintett ügyel rá, hogy étrendje kevés szénhidrátot, viszont so...
Mit egyen a kisiskolás?
A kisiskolások többségénél az étkezések egy része az iskolában zajlik, de a reggeli biztosítása mindenképp a szülő feladata. Kívánatos lenne, hogy egy gyerek se induljon el éhesen az iskolába. Fontos, hogy a reggeli legyen tápláló, tartalmazzon gabonaféléket, pl. kenyeret, pékárut (ha lehet, teljes kiőrlésű lisztből készülteket), felvágottat, sajtot vagy tojást, vagy joghurtot, kef...
Hiszen...
Izetlen reggeli tölti meg a gyomrom
Izetlen kávéval próbálom oltani szomjam
Álmatlan éjszakák fárasztják testem
Álmoskás buszozás bünteti lelkem
Hiszen nincs ize az ételnek nélküled
Hiszen nem olt szomjot ital csak veled
Hiszen nem tudok álmodni csak melletted
Hiszen csak lelked adhat boldogságot lelkemnek...
várt váratlan
És igen,szerda!!!Akartam már,hogy vártam.Kora délután fel a buszra majd a vonatra és indulás.Ahogy megérkeztem rögtön egy kedves ismerősbe botlottam,jó volt vele beszélgetni,és ezáltam már rögtön késésben is voltam.A kollégiumnál találkoztam a többiekkel.Megkérdzték miért van ilyen kevés cuccom,ugyanis kiderült,péntekig akarnak maradni,na mindulás.Ahogy megérkeztem rögtön egy kedve...
Hiszen...
Izetlen reggeli tölti meg a gyomrom
Izetlen kávéval próbálom oltani szomjam
Álmatlan éjszakák fárasztják testem
Álmoskás buszozás bünteti lelkem
Hiszen nincs ize az ételnek nélküled
Hiszen nem olt szomjot ital csak veled
Hiszen nem tudok álmodni csak melletted
Hiszen csak lelked adhat boldogságot lelkemnek

Balázs ...
Kocsmavers
...
Ülök a lapok felett kezemben a tollal
Jön az ihlet végre...
Gyorsan írdd le, el ne feledd
Mit súgott az ital neked....

Kis kocsmában kellemesen
Dohányfüst lett a kedvesem
Sok jó verset itt megírva
Hírnevemet bezsebelve
Ülök itt,és jön az ihlet

Alkoholgőz körülöttem
Embersereg velem szemben
Életük egy nyitott...
Márai S " A tapasztalásról"
Márai Sándor Füveskönyv
Részlet
A kísértésről és a tapasztalásról

A kérdésre, vajon vérteznek-e a tapasztalatok az élet olcsó vagy veszélyes, nagy erővel megszólaló kísértései ellen, tagadással kell felelni. Ilyen kísértések a hamis becsvágy, az indulati lehetőségek, mint a szerelem, szereplés, világi siker, az érzékek csábításai, az egészségünkre káros étkezés...
A magyar ház mágikus titkai
Lélek-szív csakra
A szív megtestesítője a családi tűzhely, vagyis a konyha. A konyha az utóbbi időben folyamatosan veszít jelentőségéből, a panel lakásokban egész picik a konyhák. A kínai feng shui azt tanácsolja, hogy a konyha ne legyen szem előtt, mert akkor a vendégeket folyton etetni kell. A magyar vendégszeretet pedig éppen arról híres, hogy a vendégeket megvendégelik. N...
1 2 3 .........231 232 .....347 348 .....462 463 464
Címkék: ILLIK TUDNI, HUMOROS HIRDETÉSEK, AMIT TE ESZEL, ABBÓL TE LESZEL, Márai, Megérkeztünk Bajára, Hello Mindenkinek, Márai Sándor Füveskönyv, vendég akkor, régi szólásnak, ebéd vagy, kellemes ejtőzést, gondtalan beszélgetést, egyszerű mesemondó, példányos mesekönyvek, személyes kapcsolatra, alkotói folyamatban, ember ötvenezer, mindennapjaim természetesen, kedves ismerősöm, wlcome-drinket jeligével, bevezető evezésig, csomó mindenemet, életet tréfának, arcod nézem, szerelem megőrít, hangodat halljam, tegnapi edzéssel, vérnyomásom rohangált, magányos lélek, nagy szerelem, sziget bejáratához, szoba sarkában, lakás egyik, zsíros étel, cukorbetegek napi, düsseldorfi egyetem, szénhidrátok kerülésére, zsíros élvezetekkel, kisiskolások többségénél, iskolában zajlik, reggeli biztosítása, szülő feladata, reggeli legyen, ételnek nélküled, buszra majd, kedves ismerősbe, kollégiumnál találkoztam, lapok felett, ihlet végre, ital neked, élet olcsó, hamis becsvágy, indulati lehetőségek, érzékek csábításai, egészségünkre káros,